Як створити свій інтернет-магазин одягу з нуля?

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Одяг - це товар, попит на який буде завжди. Така особливіть дає можливість всім бажаючим побудувати успішний онлайн-бізнес з продажу даної продукції. Незважаючи на високу конкуренцію в галузі, стати одним з лідерів без великих фінансових вкладень цілком реально. Але доведеться добре попрацювати. У даній статті ми розкажемо, як створити власний інтернет-магазин і як зробити його успішним.

Як створити інтернет-магазин одягу: перші кроки

Якщо ви раніше не працювали з цією групою товарів (онлайн чи офлайн), перш за все, потрібно визначитись з напрямком діяльності інтернет-магазину одягу. Продукція може бути:

  • жіночою;
  • чоловічою;
  • дитячою.

Також є попит на одяг великих розмірів. Нижня білизна, головні убори, шкарпетки не відстають від нього за популярностю. Коли нішу обрано, потрібно скласти бізнес-план. Тут варто все ретельно продумати, адже це - своєрідний руль, завдяки якому можна буде ефективно керувати справою. Замітки на клаптику паперу – не варіант. У плані повинна бути проаналізована діяльність конкурентів, а також приділено чимало уваги витратній та прибутковії частині бізнесу.

Підемо далі. Перед тим, як відкрити свій інтернет магазин з продажу одягу, слід визначитися з постачальниками. Це допоможе в майбутньому уникнути форс-мажорів. Можна, звичайно, і самостійно їздити, скажімо, в Китай чи Італію, але простіше довіритися людині/компанії, яка цим займається не один рік і знає всі нюанси. Справа в тому, що в закупівлях за кордоном є багато підводних каменів. Саме вони можуть стати причиною того, що ви втратите час і гроші.

Як створити свій магазин одягу в Інтернеті: наступні дії

Тепер потрібно подумати про те, щоб створити сам сайт. Для цього вам знадобиться допомога фахівців (якщо ви не програміст, звичайно). Від ідеї організувати інтернет-магазин на безкоштовній системі краще відразу відмовитися. Це ненадійно і несолідно. Щоб закласти хороший фундамент під свій бізнес, краще придбати в спеціалізованій студії власну CMS (в ідеалі: адаптоване рішення для e-commerce). Фахівці налаштують інтернет-магазин під ваш бізнес та ваші вподобання.

Для тих, хто не може дозволити собі власну CMS через обмежені фінансові можливості, є ще один варіант: оренда SaaS. Таким чином, за певну плату на місяць ви отримуєте вже готовий працюючий магазин. Так, широких можливостей змінити щось кардинально у зовнішньому вигляді сайту у вас не буде, але чи це головне?

Пам'ятайте: жодна серйозна компанія не організує свій інтернет-магазин на платформі ВКонтакте чи інших подібних. Так, як додатковий майданчик для розміщення каталогу вона згодиться, але не більше.

Коли вся попередня робота виконана, приходить черга потужно попрацювати і заявити про своє існування в Мережі. Рекламну кампанію слід розгортати одразу після запуску інтернет-магазину: SMM-маркетинг, SEO-оптимізація, контекстна реклама... Для цього, швидше за все, знову доведеться звернутися за допомогою до фахівців. Але не чекайте, що клієнти одразу ж підуть до вас «оберемками». Можливо, доведеться трохи почекати, поки почне працювати «сарафанне радіо». Як показує практика, позитивні відгуки клієнтів – найкраща реклама. Тому працювати з новими і постійними клієнтами потрібно дбайливо. E-mail-розсилка і персональні знижки тільки підігріють їх інтерес до вашого проекту.

Ми розповіли лише загальну інформацію про те, як створити свій інтернет-магазин одягу. Та все ж успіх справи залежить лише від вас та вашої підприємницької хватки.