Як правильно організувати інтернет магазин і налагодити його роботу?

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Всі знають, що бізнес все більше переходить у віртуальний простір. Кожен день відкриваються нові інтернет-магазини, що пропонують споживачам майже все: починаючи з одягу та взуття і закінчуючи продуктами харчування. А чому б і ні? Витрати мінімальні, а дохід - максимальний. Але ця формула працює тільки якщо правильно організувати інтернет-магазин. Формула успіху виглядє дуже просто. На практиці потрібні терпіння та знання, як правильно організувати інтернет-магазин. Знайти таку цінну інформацію ви можете у цій статті. Ну що, вперед?

Функції керівника

Давайте для початку розберемося, як організувати інтернет-магазин з нуля. Вам потрібно виконати наступні кроки:

  1. Обрати нішу, в якій будете працювати
  2. Знайти надійних постачальників
  3. Визначитися з варіантами оплати і доставки товарів
  4. Зробити сайт
  5. Навчитися працювати з клієнтами.

Якщо ви вже займаєтеся комерцією в офлайні, то перший крок можна пропустити і переходити до детального опису інших пунктів, для новачків ми все ж розпишемо його.

Про вибір підходящої ніші для інтернет-магазину

Проаналізуйте ринок і дізнайтесь, яка продукція зараз в ТОПі. Вам потрібно зрозуміти, що зараз найбільше продається через Інтернет. Оберіть для себе 5-10 варіантів, серед яких виділіть товар, який подобається особисто вам. Статистика стверджує, що краще продається те, що подобається самому підприємцю.

Про пошук постачальників

Успіх бізнесу на 90% залежить від постачальника. Якщо він почне затримувати постачання продукції, ви заробите репутацію неблагонадійного продавця. А думка покупців - це ваше все. Що рекомендуємо ми: розгляньте пропозиції кількох постачальників і оберіть того, який запропонує найвигідніші для вас умови. Але контактні дані інших залиште під рукою. В бізнесі можуть виникнути різні ситуації, в яких запасний постачальник стане в нагоді.

Про доставку та оплату

Якщо ви планували працювати тільки по передоплаті, відмовтесь від цієї ідеї. Рівень довіри наших покупців до продавців досить низький - всі ми знаємо скільки зараз шахраїв у мережі. Післяоплата - ідеальний варіант для купівлі/продажу в інтернеті. Крім готівкового розрахунку, на сайті повинен бути і безготівковий. Людям потрібно дати можливість розрахуватися за товар будь-яким зручним для них способом: банківською картою або, наприклад, електронними грошима.

Тепер про доставку. В ідеалі вона повинна охоплювати всю країну, великі і маленькі населені пункти. Для цього можна укласти договір з кур'єрськими службами. Краще, якщо покупці самі зможуть вибирати транспортну компанію, необхідно дати можливість вибору. Для підприємств, які працюють у великих містах, як додатковий сервіс, потрібна послуга доставки кур'єром.

Про створення сайту

Це завдання можна виконати самостійно, за умови, якщо у вас є певний досвід у програмуванні. Можна взяти платний або безкоштовний шаблон і зробити з нього цілком пристойний сайт. Але як організувати інтернет-магазин, якщо знання у цій галузі не такі глибокі? У цьому випадку можна звернутись до програмістів-фрілансерів або ж до приватних IT-компаній. У першому випадку є можливість заощадити, але немає гарантій. У другому ж, як правило, все навпаки.

Про роботу з клієнтами

Якщо ви думаєте, що робота власника інтернет-магазину закінчується після того, як покупець знайшов ваш сайт, замовив товар і отримав його - ви помиляєтеся. Все найскладніше попереду: потрібно втримати покупця, сформувати лояльність до веб-магазину і простимулювати його на повторне придбання. У хід йде все: розсилки по електронній пошті, персональні знижки і т. д.

Організація інтернет-магазину: післяслів'я

Ось ми і розповіли вам, як правильно організувати інтернет-магазин. При вірному підході у вас неодмінно все вийде. Слідкуйте за своєю репутацією, регулярно перевіряйте наявність і відповідність ціни товару на сайті, цікавтеся думкою покупців, підключайте послугу онлайн-консультанта і зворотнього дзвінка, намагайтеся обробляти замовлення максимально швидко і точно.

Якщо передбачається, що з замовниками буде працювати менеджер - навчіть його всім нюансам спілкування з клієнтами. Деякі фахівці радять перевіряти якість роботи персоналу за допомогою методики «таємний покупець».