Як відкрити Інтернет-магазин?

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Шоппинг в онлайне

Активне зростання ринку Інтернет-торгівлі за останні декілька років стало каталізатором інтенсивного розвитку всіх інструментів торгівлі в онлайні. З'явилося безліч нових Інтернет-магазинів, популярність яких продовжує зростати, а електронні системи платежів дозволяють оплачувати покупки всім бажаючим. А сама можливість відкрити Інтернет-магазин в Україні стала справді доступною для бізнесу.

Згідно з даними аналітичних агентств, український ринок Інтернет-комерції має величезний потенціал зростання, і вже зараз річні витрати одного покупця на онлайн-шопінг знаходяться на рівні середньоєвропейського, при тому, що показники розповсюдження Інтернету в країні порівняно невеликі. Вже зараз багатьом підприємцям варто задуматися над питанням: “Який Інтернет-магазин краще відкрити, щоб встигнути зайняти свою нішу?

Цікавою особливістю українського ринку електронної комерції є той факт, що більше половини покупок оплачуються готівкою, в той час як європейці надають перевагу оплаті за допомогою банківських карт. Натомість в Україна тільки 12% із загального числа покупців вважають за краще використовувати для оплати пластикові карти.

Вас цікавить, як відкрити Інтернет-магазин, але ви все ще сумніваєтеся, чи потрібно вам це? Ви не впевнені у перевагах e-commerce перед звичною оффлайновою торговою точкою? Ви не визначилися, який Інтернет-магазин відкрити? Ми допоможемо вам отримати відповіді на ці непрості питання.

Що потрібно для створення інтернет-магазину?

Щоб відкрити свій Інтернет-магазин в Україні або інших країнах СНД, не потрібно отримувати спеціальні дозволи від контролюючих органів, щоб, наприклад, відкрити сайт по продажу дитячого одягу, достатньо мати реєстрацію в якості суб'єкта підприємницької діяльності. Набагато важливішу роль у цьому випадку відіграє технічна сторона питання, а також товарний асортимент і налагоджена система доставки.

Весь процес створення інтернет-магазину поділяється на декілька етапів: підбір імені, процес розробки дизайну, запуск і налаштування сайту правильно, а також його просування в пошукових системах. Залежно від бюджету, можна розширювати кількість маркетингових каналів для збільшення продажів і залучення нових клієнтів. Веб-розробка - робота складна і відповідальна, тому дуже важливо звернутися до експертів, які добре знаються на своїй справі і володіють значним досвідом.

Запуск інтернет-магазину

Розробка і запуск Інтернет-магазину може зайняти чимало часу, в залежності від того, які можливості вам потрібні і який асортимент ви плануєте запропонувати користувачам. Тому до роботи над проектом Інтернет-магазину залучаються фахівці різного профілю, кожен з яких опрацьовує окрему складову майбутнього сайту. Крім того, якщо ви вирішили відкрити свій Інтернет-магазин, особливу увагу варто звернути на дизайн сайту, а також на структуру - вона повинна бути грамотною і зручною, щоб користувач міг швидко знайти потрібний йому товар, і зробити покупку з мінімальною витратою часу. Ми розробили пакетні рішення для клієнтів після багатьох років роботи і ретельного аналізу, успішно працюючи в галузі створення і просування сайтів. Адже для успішної торгівлі в онлайні мало просто знати як відкрити Інтернет-магазин, адже без відвідувачів не буде і торгівлі. Тому важливу роль відіграє просування сайту і маркетингова стратегія. Якщо всі ці складові будуть використані ефективно, то власник бізнесу отримає часто відвідуваний сайт з постійним потоком потенційних клієнтів.

Який Інтернет-магазин відкрити, щоб він був успішним?

Можна сказати, що тематика в даному випадку не є ключовим чинником, адже в онлайні можна однаково вдало продавати як плюшеві іграшки, так і топові смартфони. Більш значна роль належить ціноутворенню, якості товару, зручності доставки та постійній наявності продукції у постачальників магазину.

Приклади створених Інтернет-магазинів
В якості прикладів успішних Інтернет-магазинів можна привести Sapone.com.ua (основа для натуральної косметики), business-style.com.ua (брендовий чоловічий одяг), feko.com.ua (опалювальна техніка), sportek.net (спортивні товари та туристичне спорядження), ці, а також інші цікаві приклади ви зможете знайти в нашому портфоліо. Можливо такі приклади допоможуть вам у прийнятті рішення, який Інтернет-магазин відкрити. Одне можна сказати з упевненістю - ви повинні добре розбиратися в нюансах того виду бізнесу, в якому вирішили працювати.

З чого почати відкриття інтернет-магазину?

Якщо ціна для вас є вагомим фактором, то для швидкого старту цілком достатньо почати з тарифу "Standard", а потім зайнятися розвитком магазину, додаючи нові функції і можливості за потреби.

Якщо ви задумалися над тим, як відкрити свій Інтернет-магазин, то вас неодмінно має цікавити, які переваги ви отримаєте. Звичайно, залежно від кожної конкретної тематики, можлива вигода буде відрізнятися, але в цілому можна виділити наступні переваги електронної комерції:

  • доступність для покупця в будь-який час, в режимі 24/7;
  • відсутність регіональної прив'язки, а значить, можна відкрити Інтернет-магазин в Україні, маючи склад у невеликому місті, а покупців залучати по всій країні, за допомогою онлайн-реклами;
  • відкрити Інтернет-магазин набагато дешевше, в порівнянні з традиційною торговою точкою, оскільки відсутні витрати на оренду торгових площ і найм обслуговуючого персоналу;
  • величезний асортимент і можливість розширеного опису товарів, оскільки вся інформація зберігається в цифровому вигляді в базах даних;
  • можливість знизити ціни за рахунок зниження витрат, що підвищує лояльність покупців;
  • відкрити свій Інтернет-магазин варто перш за все тому, що ви отримаєте доступ до величезної аудиторії завдяки відсутності фізичних бар'єрів, і фактично кожен онлайн-користувач перетворюється на потенційного клієнта;
  • а також інші, не менш вагомі переваги.

Ще один важливий момент, який варто враховувати, - відкрити Інтернет-магазин в Україні можна набагато швидше, ніж звичайну торгову точку. Якщо відкриття магазину в офлайні може зайняти декілька місяців і більше, то реалізувати аналогічні можливості в галузі електронної комерції, скориставшись нашими тарифними планами, можна за період від шести днів. Головне - співпрацювати з професіоналами своєї справи, в якості роботи яких можна бути впевненим