Який інтернет-магазин краще відкрити? Швидка допомога у виборі

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Бізнес, оснований на онлайн-продажах, має широкі перспективи для розвитку, неважливо, в Україні, Казахстані або іншій країні. Експерти стверджують, що незабаром люди зовсім відмовляться від стаціонарних маркетів. Все необхідне вони будуть замовляти в інтернет-магазинах, сидячи у себе вдома на дивані. Ми не готові підтвердити або спростувати цю думку. Хоч, насправді, створити власний онлайн-маркет - ідея на мільйон. Якщо організувати його роботу правильно, перший прибуток можна отримати доволі швидко. Потрібно тільки вирішити, який інтернет-магазин краще відкрити. Варіантів маса, але є один невеликий секрет, який потрібно пам’ятати при виборі. Відкриємо його вам трохи нижче.

Idea_siteimage

Ідеї ​​для спеціалізації інтернет-магазину

  • автомобілі/мотоцикли;
  • антикваріат;
  • побутова техніка;
  • побутова хімія;
  • велосипеди;
  • газети та журнали;
  • галантерея;
  • тварини;
  • запчастини;
  • іграшки;
  • канцтовари;
  • книги;
  • косметика і парфюмерія;
  • комп'ютери;
  • ліки;
  • меблі;
  • музичні інструменти;
  • взуття;
  • одяг;
  • посуд;
  • продукти харчування;
  • твори мистецтва;
  • товари для рибальства;
  • сантехніка;
  • спорттовари;
  • сувеніри;
  • сумки;
  • туристичне спорядження;
  • фотоапаратура;
  • філателістські і нумізматичні товари;
  • квіти;
  • годинники;
  • ювелірні вироби.

Це ще не повний список, але, як показала практика, інтернет-магазини, що пропонують подібні товари, є найбільш успішними. Хоч будемо чесні, конкуренція в деяких з цих ніш досить жорстка.

Як вирішити, який інтернет-магазин відкрити? Розкриваємо секрети

В принципі, секрету як такого і немає. Треба просто вирішити, у чому ви найкраще розбираєтесь. Уважно подивіться на список, який знаходиться вище, і визначте для себе, в яких сферах ви компетентні. Шляхом виключення виберіть 3 напрямки, в яких ви спец і від яких дійсно могли б отримувати задоволення. Пам'ятайте: ви маєте любити те, чим займаєтесь.

Тепер, коли пріоритети розставлені, пора задуматися про свої фінансові можливості. Якщо інвестицій на даний момент мало, тоді це має бути нішевий магазин зі своєю унікальною ідеєю і з невеликим асортиментом. А якщо інвестицій досить багато, тоді варто задуматися про масовий ринок і про офіційне представництво (дилерство) певних брендів в країні запуску магазину. Подумайте, в якому з 3 обраних напрямків найреальніше прорватися.

Для новачків у сфері онлайн-бізнесу краще не братися за все і одразу, особливо якщо не планується широкий штат співробітників. Візьміть один напрямок діяльності (наприклад, тільки одяг), а в процесі розкручування інтернет-магазину додавайте нові спеціалізації (наприклад, взуття, аксесуари, сумки і т. д.).