Чому варто довірити контекстну рекламу професіоналам

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних


У контекстної реклами є безліч переваг в порівнянні з іншими джерелами залучення клієнтів в онлайні. Перш за все, варто відзначити той факт, що користувачі ставляться до неї переважно позитивно, на відміну від інших рекламних форматів. Вона підлаштовується під вміст контенту сторінки і, таким чином, дозволяє демонструвати зацікавленому користувачеві дійсно релевантні оголошення, стимулюючи його перейти на цільовий сайт.

Як і в будь-якій іншій справі, ви можете спробувати зайнятися веденням кампаній в контекстній рекламі самостійно, або ж довірити всю цю справу професіоналам, щоб бути впевненим у кінцевому результаті. Тільки володіючи професійними навичками і великим досвідом у цій галузі, можна створити дійсно якісне і ефективне рекламне оголошення. Агентства, що надають послуги подібного роду, звертають пильну увагу на рівень знань і навичок своїх співробітників, що дозволяє надавати клієнтам дійсно якісні результати.

У контекстної реклами досить багато можливостей, і вміння ефективно використовувати потрібні функції саме для конкретного виду бізнесу (регіону діяльності, типу і якості пропонованих товарів і послуг, з урахуванням прямої та непрямої конкуренції, цінової політики тощо, і, особливо - виділеного рекламного бюджету) може тільки людина яка має великий досвід використання всіх цих функцій для різних видів бізнесу. Який бачив як їх результативність так і збитковість, і який знає що направивши стратегію використання функцій контекстної реклами «не в те русло», можна отримати в кінці місяця звіт результативності з наступним змістом: «за цей місяць ми досягли тільки того, що витратили на рекламу 7000 грн., і більше нічого не досягли ». А якщо професіонал цієї спеціалізації працює в команді, то до власного досвіду додаються і досвід результативних і збиткових рекламних кампаній всіх працюючих в компанії фахівців з контекстної реклами.

Наведемо декілька причин, чому варто довірити ведення кампанії в контекстній рекламі професіоналам:

  • Точний підбір ключових слів. Виключаються кейворди, що не мають комерційної цінності, що дозволяє уникнути зайвих витрат бюджету і підвищити ефективність рекламних кампаній в цілому.
  • Якісне складання текстів оголошень. Таким чином, підвищується їх ефективність і CTR. Налаштування цілей. Правильне сегментування користувачів дозволяє показувати рекламу саме тим людям, які дійсно зацікавлені в покупці товару або послуги.
  • Зменшення вартості кліка. Тільки професіонал в галузі контекстної реклами може зменшити вартість кліка, не отримавши при цьому зниження якості залученої по платним оголошенням аудиторії.
  • Швидкість роботи. За час, який у новачка піде тільки на читання матеріалів, професійний виконавець вже зуміє не тільки налаштувати і запустити кампанію, а й отримати перші результати. Тільки офіційна довідкова інформація має об'єм приблизно 300 сторінок формату А4. Причому, мова йде лише про теорію.
  • Моніторинг ефективності кампанії. Постійне відстеження ефективності та корисності кожного з рекламних оголошень дозволяє професіоналам складати докладні звіти за певний період часу, на основі яких можна здійснювати подальше планування роботи.
  • Постійні коригування ставок і облік сезонних коливань попиту. За деякими напрямками потрібна постійна робота, що для новачків буде непосильним заняттям.

Саме тому варто звернутися до професіоналів нашої компанії, ознайомившись з пакетними тарифами, які ми розробили на основі багаторічного досвіду роботи в галузі Інтернет-комерції і контекстної реклами.