Зовнішня реклама в офлайні і контекстна реклама в Інтернеті

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Билборды для размещения рекламыКомерційна реклама завжди була важливим інструментом, який при вмілому підході може забезпечити стабільний потік клієнтів власникові бізнесу. Найбільш поширеним видом залучення покупців на товари та послуги є візуальна реклама, насамперед, банери і білборди. Тим не менш, повсюдне впровадження інформаційних технологій та розповсюдження доступу до Мережі впливає навіть на цей, здавалося б, консервативний ринок.

В останні роки набирає обертів новий напрямок - реклама в Інтернеті. Вона поділяється на безліч каналів, які мають свої унікальні особливості:

  • Банерна реклама (медійна);
  • Пошукове просування (SEO);
  • Контекстна реклама (PPC);
  • Просування в соціальних медіа (SMM);
  • Тізерні мережі;
  • Прайс-агрегатори;
  • PR на форумах;
  • Direct e-mail;
  • Вірусні відеоролики.

У порівнянні з іншими перерахованими вище видами Інтернет-реклами, найбільш ефективною є контекстна, яка являє собою показ оголошень, що підлаштовуються під вміст сторінки. Таким чином, комерційна контекстна реклама в Інтернеті має дуже важливу особливість, недоступну для телевізійних роликів і багатьох інших маркетингових каналів - вона не викликає роздратування у відвідувачів.

Інтернет-реклама в Україні знаходиться тільки на початкових етапах розвитку і їй ще далеко до показників розвинених західних країн. Але, все більше людей отримує швидкий доступ до Інтернету, і якщо раніше одним з факторів, які гальмували розвиток Інтернет-комерції в Україні були складнощі при оплаті, наприклад, банківськими картами, то тепер послуги транспортних перевізників ("Нова Пошта", "Автолюкс" та ін), в поєднанні з можливістю післяплати, мінімізували можливі проблеми з доставкою та оплатою. Адже оплачувати покупку в онлайн-магазині, не виходячи з дому, набагато зручніше, ніж витрачати час на поїздки по звичайних торгових точках.

Зовнішня реклама значно програє онлайновій не тільки в цьому плані, але і в багатьох інших. Вона не відрізняється гнучкістю і можливістю управління охопленням потенційних клієнтів, та й у плані витрати/ефективність, навряд чи може вважатися еталоном.

Контекстна реклама в Інтернеті особливо вигідна для представників малого бізнесу, і підприємців-початківців, які не можуть дозволити собі великі вкладення. Адже навіть при показі оголошень у висококонкурентних тематиках, завжди можна налаштувати кампанію таким чином, щоб отримати максимальну віддачу, не виходячи при цьому за рамки запланованого бюджету. Крім того, професійне налаштування кампанії в поєднанні з веб-аналітикою, дозволяє оцінити ефективність роботи і виправити можливі недоліки.

У ситуації, коли зовнішня реклама є занадто дорогою або не приносить бажаного результату, однозначно варто звернути увагу на просування в онлайні. Адже з часом саме Інтернет може стати для вас стабільним джерелом нових клієнтів, а електронна комерція - основним напрямком роботи.