Особливості реклами товарів і послуг в Інтернеті

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Оголошення в контекстній рекламіІнтернет-магазини стали одним із трендів сучасного бізнесу, і можуть виступати як в якості додаткового каналу продажів для власника оффлайнової компанії, так і бути основним джерелом доходу. Незалежно від галузі діяльності і рівня конкуренції в ніші, використання Інтернет-реклами здатне принести безліч клієнтів будь-якому онлайн-магазину. Особливо, якщо мова йде про проведення кампанії в контекстній рекламі, яка обходиться на порядок дешевше порівняно з такою в онлайні.

Реклама товарів, орієнтованих на масового споживача, наприклад побутової техніки або мобільних телефонів, особливо вигідна в онлайні, оскільки дозволяє залучити на сайт відвідувачів, дійсно зацікавлених у купівлі якщо не прямо зараз, то в майбутньому. Можна налаштувати показ оголошень аж до міста і часу доби, чого, звичайно ж, неможливо добитися шляхом розміщення на білбордах або сторінках газет.

Та ж реклама меблів, або підприємства, що займається їх виготовленням, вимагає тонкого підходу, оскільки подібний продукт є товаром довгострокового вжитку, і, відповідно, коло людей, зацікавлених у подібній купівлі, досить вузьке. Таким чином, ризик нецільової трати бюджету зростає, і необхідно особливо ретельно підходити до його розподілу. Контекстна реклама в Інтернеті допомагає успішно вирішити це завдання шляхом сегментування користувачів і показу оголошень саме тим групам людей, які дійсно зацікавлені в пропонованому товарі.

У деяких нішах рівень конкуренції особливо високий, як в оффлайн-бізнесі, так і серед онлайн-магазинів. Наприклад, реклама вікон в плані ціни за клік буде обходитися набагато вище, ніж у середньому в порівнянні з іншими категоріями товарів. Це пов'язано з перенасиченістю ринку і наявністю безлічі конкуруючих гравців. У цьому випадку визначальним фактором успіху є професіоналізм виконавця, що займається налаштуванням і веденням кампанії.

Вміла робота зі ставками і продуманий підбір ключових слів дозволяють максимально ефективно працювати з контекстною рекламою, знижуючи вартість кожного переходу. У той же час, не маючи достатньо досвіду та навичок роботи з веб-аналітикою, можна за короткий час витратити дуже великі суми, не отримавши при цьому бажаного результату. Тому так важливо звернутися за послугами до фахівців, замість того, щоб пробувати самому і робити помилки, які потім негативно відобразяться на бюджеті.

Досить вигідно рекламувати в онлайні і деякі види послуг, наприклад, реклама юридичних і страхових послуг, а також реклама туристичної фірми, однозначно дозволить залучити з онлайну безліч нових клієнтів. Потенційний споживач подібного роду послуг найчастіше є представником середнього класу, у якого не так вже й багато часу, щоб витрачати його на пошуки необхідного в оффлайні, а значить для замовлення тієї ж туристичної путівки, швидше за все, він буде використовувати Інтернет. Тим більше, що оформити заявку можна в будь-який час доби, навіть не залишаючи свого робочого місця. А контекстна реклама на цьому конкурентному ринку буде особливо доречною, оскільки дозволяє чітко визначити і виділити образ подібного клієнта, і врахувати це при формуванні умов показу оголошень рекламодавця.