Реклама підприємства на Заході України і в Києві

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Реклама в столице и на периферии
Залежно від регіональних масштабів, на які розраховує поширювати свою продукцію компанія, залежать і плановані витрати на рекламу. Одні й ті ж рекламні заходи в різних регіонах можуть відрізнятися за вартістю в рази, особливо, якщо мова йде про порівняння столиці і периферійних областей. Наприклад, зовнішня реклама у Львові коштує в декілька разів дешевше, ніж аналогічна пропозиція по рекламі в Києві.

Для початку порівняємо ціни на розміщення на білбордах по основних обласних центрах Заходу країни:

  • Реклама у Львові - від 2 000 грн. до 7000 грн, залежно від району;
  • Реклама в Чернівцях - від 800 до 4000 грн;
  • Реклама в Тернополі - від 600 до 3000 грн;
  • Реклама в Рівному - від 800 до 4000 грн;
  • Реклама в Луцьку - від 700 до 4000 грн.
  • Ціна вказана при оплаті за місяць, але також варто відзначити той факт, що часто власники рекламних площ встановлюють різні обмеження, наприклад, мінімальний термін оренди повинен становити від трьох місяців.

    Замовникам доступні різні формати банерів і білбордів, які, як і місце їх розміщення, впливають на остаточну ціну. Зрозуміло, що чим більший розмір, престижніше місце розміщення і його прохідність, відповідно підвищується і вартість.

    Але, найдорожче обходиться зовнішня реклама в Києві - тут розміщення на білборді обійдеться в діапазоні від 1600 грн., і вище, причому ціни в деяких випадках перевищують 10 000 грн.

    Враховуючи вже наведені вище розцінки, якщо порівняти їх з передбачуваними витратами на проведення кампанії в контекстній рекламі і потенційною вигодою, різниця стає очевидною! Навряд чи знайдеться такий підприємець, який стане бездумно витрачати гроші на явно невигідні канали залучення покупців, якщо є можливість отримати аналогічний ефект, але набагато дешевше.

    Звернувшись за послугою налаштування і ведення контекстної рекламної кампанії до професійних виконавців, ви зможете бути впевнені в якості роботи і заощадите бюджет, уникнувши поширених серед початківців помилок.

    Крім того, однією з важливих переваг контекстної реклами є прозорість і можливість повного контролю за показами оголошень. Можна не лише відстежувати прибуток, який приносять певні ключові слова або оголошення, а й відключати неефективні, перенаправляючи бюджети на більш дохідні і клікабельні.