Порівняння цін на контекстну та офлайнову рекламу

Агенство Siteimage
1-е місце в Україні
в рейтингу студій Рунета
10 років на ринку
впевнено реалізуємо свою місію
1500 створених магазинів
ефективних та успішних

Розвиток економіки веде до зростання рівня конкуренції в усіх сферах бізнесу, відповідно, зростають бюджети на рекламу, і підприємцям доводиться ретельно вибирати маркетингові канали донесення інформації про свою продукцію і послуги до потенційних покупців. Весь спектр доступних видів реклами можна розділити на дві великі групи - офлайнові і онлайнові, тобто такі, які використовуються в Інтернеті.

Найбільш поширеними видами оффлайн-реклами є телевізійна реклама, реклама на радіо, транспорті, білбордах, в друкованих ЗМІ і т.д. Інтернет-реклама теж поділяється на кілька сегментів: пошукова (SEO-просування), контекстна, банерна, вірусна, директ-маркетинг та ін, менш поширені. Крім того, у свою чергу, її можна визначити також як орієнтовану на PR та брендинг (банерна реклама, прес-релізи) і таку, що забезпечує прямі продажі (SEO, контекстні оголошення, email-маркетинг, реклама в соціальних медіа).

Особливу увагу варто звернути на контекстну рекламу, яка позбавлена недоліків звичайної реклами в офлайні, і, в той же час, має масу переваг. Крім того, вона однаково вигідна як для бізнесу, орієнтованого на споживачів (B2C), так і для B2B-організацій.

Однією з важливих переваг цього маркетингового інструменту є ціна на контекстну рекламу, якщо порівнювати її з описаними вище методами реклами в офлайні. І головне - можна бути впевненим у тому, що кожен долар запланованого бюджету приніс вам вигоду, а не був витрачений даремно. У тій же рекламі на телебаченні застосовується посекундна тарифікація, крім того, важливу роль відіграє час доби, коли йде трансляція. Але навіть якщо ви замовите показ ролика в ідеальний для вашої аудиторії час, ніхто не гарантуватиме вам, що запланований маркетинговий меседж було успішно донесено до цільової аудиторії і, відповідно, сприйнято нею. Аналогічна ситуація і з рекламою на радіо.

Реклама на білбордах і на транспорті привертає увагу, і коштує відносно недорого, але все одно для більшості видів бізнесу вона буде неефективною, оскільки охоплює надто широку аудиторію, і неможливо виміряти реальний ефект. Тому дозволити собі використання подібних маркетингових каналів можуть переважно власники великого бізнесу, з метою формування бренду.

Реклама від Google, тобто контекстна реклама в Інтернеті, має одну дуже важливу перевагу, яка недоступна вищезазначеним офлайновим каналам поширення рекламної інформації - можливістю точного налаштування таргетингу. Саме контекстна реклама сайту в Інтернеті дозволяє не тільки сегментувати аудиторію, виділивши категорію користувачів, які цікавлять саме вас, але і налаштувати показ оголошень залежно від регіону, міста, часу доби, інтересів користувачів і багатьох інших, не менш важливих характеристик, що впливають на успішність кампанії. Але, подібна робота може бути зроблена тільки фахівцями, що володіють достатнім професійним досвідом у своїй галузі.

Доступні інструменти веб-аналітики дають можливість провести оцінку ефективності використання рекламного бюджету, і бути впевненим в тому, що витрачені кошти дійсно принесли користь для рекламодавця.