Управління продажами, CRM

Пропонуємо професійні послуги по організації продажів, аналітики, підвищенню конверсії вашого інтернет-магазину за допомогою інтеграції CRM-платформи.

RetailCRM - наш партнер
Наша компанія являється офіційним сертифікованим партнером компанії retailCRM, і тому ми можемо забезпечити ваш бізнес усіма необхідними інтеграціями та консалтингом по підключенню CRM-платформи.
Що ви отримуєте?

RetailCRM допоможе вам активно працювати з вашим інтернет-магазином у наступних галузях:

  • автоматизація обробки замовлень;
  • маркетинг та повторні продажі;
  • комплексна аналітика діяльності інтернет-магазину.
Автоматизація обробки замовлень
Автоматизація обробки замовлень
RetailCRM дозволяє налагодити обробку замовлень таким чином, щоб все виконувалось вчасно та без перебоїв, інформація при цьому не втрачалась, і покупець залишався задоволений результатом. Використання retailCRM скорочує час на обробку замовлень на 80%. Отже, відтепер і назавжди ви можете забути про безлад в документах та звітності.
Серед головних можливостей:
  • Надходження замовлень в CRM з різних джерел
  • Управління списком замовлень
  • Розподіл замовлень серед менеджерів
  • Картки замовлень
  • Друк рахунків, товарних накладних, чеків, листів замовлення, карт для кур’єрів і т.д.
  • Регламент роботи із замовленням
  • Часові обмеження та контроль строків
  • Задачі та нагадування
  • Автоматизація та контроль call-центру
  • Залишки товарів, склади та відвантаження
  • Відслідковування статусів посилок
Маркетинг та повторні продажі
Маркетинг та повторні продажі
RetailCRM надає можливості, які будуть сприяти автоматизації ваших маркетингових активностей, зростання середнього чека і повторних продажів, а також збільшення конверсії. Завдяки тому, що всі дані про взаємодію з покупцями, їх минулих замовленнях, інтересах на сайті зберігаються в одному місці, ви зможете складати персоналізовані пропозиції і, таким чином, підвищувати лояльність клієнтів.
Серед головних можливостей:
  • Гнучка сегментація клієнтів
  • Трігерні персоналізовані e-mail-розсилки
  • Обробка покинутих кошиків
  • Автоматичне повідомлення клієнта про етапи виконання замовлення
  • Пошуково-поведінковий аналіз клієнтів
  • RFM-аналіз клієнтської бази
  • E-mail и SMS-розсилки
  • Історія комунікацій з клієнтами
Аналітика
Аналітика
Комплексна аналітика вашого інтернет-магазину за всіма необхідними критеріями дозволить швидко зрозуміти, які канали просування приносять більше користі, а також допоможе передбачити можливі втрати. Всі учасники ланцюжка продажів (власник інтернет-магазину, маркетологи, відділ закупівель та sales-менеджери) отримають звіт для оцінки результатів своєї роботи. Ці звіти можна завантажити на комп’ютер у вигляді таблиць для зручності.
Серед головних можливостей:
  • Аналітика ключових показників ефективності
  • Аналітика продуктивності менеджерів
  • Воронка продажів
  • Бізнес-процес
  • ABC/XYZ-аналіз товарної бази
  • Аналітика дзвінків
  • Універсальні аналітичні звіти

Вартість платформи та інтеграції

Ми забезпечуємо комплексну інтеграцію платформи retailCRM - починаючи з бізнес-консалтингу та вивчення потреб клієнта, закінчуючи програмною інтеграцією з CMS-платформою.

Вартість інтеграції залежить від складності бізнес-процесів клієнта та необхідних персональних налаштувань.

Розрахувати вартість вам допоможуть наші фахівці після персонального аналізу ваших потреб.

Вартість щомісячного обслуговування CRM-платформи залежить від якості замовлень, які обробляють ваші співробітники щомісячно, і стартує всього від 20 доларів/місяць (для невеликих магазинів).

Детальніше ознайомитися з цінами на щомісячне обслуговування ви можете на сайті retailCRM.ru