У контекстної реклами є безліч переваг в порівнянні з іншими джерелами залучення клієнтів в онлайні. Перш за все, варто відзначити той факт, що користувачі ставляться до неї переважно позитивно, на відміну від інших рекламних форматів. Вона підлаштовується під вміст контенту сторінки і, таким чином, дозволяє демонструвати зацікавленому користувачеві дійсно релевантні оголошення, стимулюючи його перейти на цільовий сайт.
Інтернет-магазини стали одним із трендів сучасного бізнесу, і можуть виступати як в якості додаткового каналу продажів для власника оффлайнової компанії, так і бути основним джерелом доходу. Незалежно від галузі діяльності і рівня конкуренції в ніші, використання Інтернет-реклами здатне принести безліч клієнтів будь-якому онлайн-магазину.
Комерційна реклама завжди була важливим інструментом, який при вмілому підході може забезпечити стабільний потік клієнтів власникові бізнесу. Найбільш поширеним видом залучення покупців на товари та послуги є візуальна реклама, насамперед, банери і білборди. Тим не менш, повсюдне впровадження інформаційних технологій та розповсюдження доступу до Мережі впливає навіть на цей, здавалося б, консервативний ринок.
Залежно від регіональних масштабів, на які розраховує поширювати свою продукцію компанія, залежать і плановані витрати на рекламу. Одні й ті ж рекламні заходи в різних регіонах можуть відрізнятися за вартістю в рази, особливо, якщо мова йде про порівняння столиці і периферійних областей. Наприклад, зовнішня реклама у Львові коштує в декілька разів дешевше, ніж аналогічна пропозиція по рекламі в Києві.
Розвиток економіки веде до зростання рівня конкуренції в усіх сферах бізнесу, відповідно, зростають бюджети на рекламу, і підприємцям доводиться ретельно вибирати маркетингові канали донесення інформації про свою продукцію і послуги до потенційних покупців. Весь спектр доступних видів реклами можна розділити на дві великі групи - офлайнові і онлайнові, тобто такі, які використовуються в Інтернеті.