При замовленні додаткових послуг або послуг індивідуального чи преміум-дизайну, перед початком роботи клієнт отримує:
Передача інформації по усіх роботах, узгодження технічних завдань, пересилання необхідних даних і уточнень відбувається через електронну пошту.
Перед початком робіт клієнт повинен надати свою дійсну електронну адресу, яка буде за ним закріплена. Всі листи, отримані з даної пошти, будуть розцінені як офіційні листи, що стосуються роботи над проектом.
Також клієнт отримає електронну адресу відповідального менеджера, який буде опрацьовувати всі запити. У випадку зміни менеджера або передачі проекта клієнта у відділ технічної підтримки, адресу для листування буде змінено. Клієнт про це буде проінформований.
У випадку, якщо клієнту потрібно буде змінити електронну адресу для здійснення подальшої роботи, він повинен повідомити відділ сервісного обслуговування або технічної підтримки про цю зміну перед початком листування.
В окремих випадках, для пришвидшення роботи, виникає необхідність уточнити деякі деталі в режимі телефонного або скайп-дзвінка. У таких випадках, по завершенню дзвінка, клієнт повинен продублювати деталі розмови на електронну адресу менеджера у вигляді підсумку. Будь-які робочі деталі, які не були передані у вигляді електронного листа, вважаються недійсними і не приймаються як технічне завдання.
Якщо в процесі виконання робіт у клієнта виникатимуть запитання по системі, функціоналу і т.д, тоді йому необхідно звернутися в технічну підтримку для консультації. Для цього потрібно написати на електронну адресу support@imagecms.zendesk.com. При цьому звернення повинно бути обов'язково з тої електронної адреси, на яку зареєстрована ліцензія ImageCMS Shop, а в темі листа повинна бути вказана адреса сайту, до якого відноситься запит. Наприклад: Потрібна допомога з вивантаженням в Яндекс.Маркет, адреса сайту: www.moysayt.com. Якщо запит пишеться з іншої адреси, на яку не зареєстрована ліцензія - в тілі листа необхідно також вказати адресу пошти, на яку зареєстрована ліцензія і причину, чому запит надіслано не з цієї адреси.
В розробку сайту під ключ входять послуги: індивідуальний дизайн, преміум-дизайн.
Перед початком роботи клієнт отримує: тестовий сайт, тестовий домен (з тестовою ліцензією), доступ в службу підтримки. З цього моменту клієнт може вивчати принцип роботи з адміністративною частиною сайту, наповнювати його, тестувати різні можливості та консультуватися із службою підтримки.
Протягом першої доби після передачі проекту у розробку, клієнт отримує повідомлення з брифом. Клієнт повинен вказати у брифі: вимоги до дизайну, банерів та логотипу, після чого відправити заповнений бриф менеджеру. Проект клієнта отримує статус “В роботі”.
На даному етапі за клієнтом закріплюється персональний аккаунт-менеджер, який буде вести проект і контролювати виконання усіх робіт.
Додаткові послуги та роботи виконуються згідно із затвердженим списком і описом, який клієнт отримує від менеджера з продажів на етапі затвердження робіт та оплати.
Відділ сервісу виконує лише ті роботи, які перечислені у списку. Задачі виконуються в такому об’ємі та вигляді, в якому вони описані у списку. У випадку неповного опису задачі, відділ сервісу зберігає за собою право виконати неописані частини задачі на свій розсуд. Всі задачі, які не описані, або не до кінця описані у списку, можуть бути оцінені відділом продажів та внесені у список (зі згоди клієнта).
Клієнт повинен заповнити бриф протягом 5 робочих днів. Якщо бриф не буде заповнений і відправлений менеджеру протягом цього періоду, клієнт отримує нагадування.
Якщо клієнту знадобиться більше часу на опрацювання брифу, тоді він повертається на стадію розбору технічних деталей проекту. Після заповнення брифу клієнту призначається новий аккаунт-менеджер у випадку, якщо попередній менеджер не зможе продовжити роботи. Термін виконання проекту та дедлайн перераховуються.
Після отримання брифу менеджер протягом доби:
Перед початком робіт менеджер повідомляє клієнту термін виконання робіт по дизайну. У деяких випадках можлива черга до 7 робочих днів, про що клієнта також буде попереджено завчасно.
Етапи розробки преміум-дизайну:
На дані роботи відводиться 40 годин для виконання основних вимог згідно брифу, а також 15 годин на правки згідно побажань клієнта.
Індивідуальний дизайн передбачає: дизайн головної сторінки.
На дані роботи згідно замовленої послуги відводиться 20 годин для виконання основних вимог згідно брифу, а також 6 годин на правки згідно побажань клієнта.
Якщо робота може вийти за рамки бюджету, менеджер попереджає клієнта і пропонує варіант, який входить в обумовлену кількість робіт, або при потребі оцінює варіант клієнта.
Після виконання одного з етапів дизайну, клієнт отримує макет на затвердження згідно описаних в брифі вимог.
Протягом 5-ти робочих днів клієнт повинен або затвердити макет, або дати список зауважень, згідно яких будуть внесені правки в макет дизайну; після цього клієнт отримає макет для повторного узгодження.
Якщо клієнт надіслав лист зі списком зауважень, менеджер приймає ці зауваження в роботу або ставить уточнюючі запитання при потребі. Після уточнення всіх зауважень, менеджер формує кінцевий список зауважень, узгоджує з клієнтом та повідомляє його про термін виконання макету з правками. Згідно регламенту робіт по дизайну приймається один узгоджений з клієнтом список правок як кінцеве технічне завдання по роботі з дизайном. Якщо після належного виконання даного списку будуть виникати додаткові побажання, вони будуть оцінюватися додатково.
Після затвердження дизайну в цілому клієнту повідомляється термін виконання наступного етапу.
Що не входить в послугу дизайну:
Перед початком розробки інтернет-магазину згідно дизайну, менеджер повідомляє клієнту термін виконання усіх робіт цього етапу. У деяких випадках можлива черга перед початком виконання до 7 робочих днів, про що клієнта буде попереджено завчасно.
Після завершення розробки клієнт отримує повідомлення про те, що він вже може переглянути всі роботи на тестовому домені.
Протягом 5-ти календарних днів клієнт повинен або затвердити роботи в цілому, або надати список зауважень. Після внесення правок клієнту буде відправлено результат на повторне узгодження.
Якщо клієнт надіслав лист із списком зауважень, менеджер приймає ці зауваження в роботу або ставить уточнюючі запитання при потребі. Після уточнення всіх зауважень, менеджер формує кінцевий список зауважень, узгоджує з клієнтом та повідомляє його про термін виконання усіх робіт з правками. Згідно регламенту робіт приймається один узгоджений з клієнтом список правок як кінцеве технічне завдання по роботі з сайтом. Якщо після належного виконання даного списку будуть виникати додаткові побажання, вони оцінюватимуться окремо.
Правки завантажуються на тестовий домен.
На етапі розробки магазину зауваження по дизайну вже не приймаються, оскільки дизайн вже узгоджено та затверджено на попередньому етапі. У випадку появи додаткових побажань по дизайну, вони оцінюють окремо.
Якщо в процесі роботи виникає потреба доробити додатковий функціонал, він оцінюється окремо. Роботи по додатковому функціоналу проводяться після прийому усіх поточних робіт.
Якщо в процесі виконання робіт у клієнта виникатимуть запитання по системі, функціоналу і т.д, тоді йому необхідно звернутися в технічну підтримку для консультації. Для цього потрібно написати на електронну адресу support@imagecms.zendesk.com. При цьому звернення повинно бути обов'язково з тої електронної адреси, на яку зареєстрована ліцензія ImageCMS Shop, а в темі листа повинна бути вказана адреса сайту, до якого відноситься запит. Наприклад: Потрібна допомога з вивантаженням в Яндекс.Маркет, адреса сайту: www.moysayt.com. Якщо запит пишеться з іншої адреси, на яку не зареєстрована ліцензія - в тілі листа необхідно також вказати адресу пошти, на яку зареєстрована ліцензія і причину, чому запит надіслано не з цієї адреси.
Після затвердження усіх робіт по інтернет-магазину, менеджер ставить завдання на перенесення інтернет-магазину на офіційний хостинг клієнта та переводить проект на гарантійний період. Гарантійна підтримка здійснюється в такому ж порядку, що і консультації - шляхом розгляду тікетів, направлених клієнтом у відділ технічної підтримки.
До гарантійної підтримки окремо входять додаткові послуги, які були замовлені одразу з дизайном, а також можливі зауваження до верстки замовленого дизайну. Всі інші питання вирішуються згідно із стандартним регламентом технічної підтримки ImageCMS.
Клієнт переходить на комунікацію з технічною підтримкою: починається гарантійний період згідно замовлених додаткових послуг. Гарантійний період триває один місяць; всі зауваження та правки, які виникнуть у клієнта протягом цього періоду (до виконання всіх робіт згідно завдання), будуть опрацьовані безкоштовно.
До доробок входять послуги: стилізація, оновлення, стилізації модулів, розробка доробок по технічному завданню.
Перед початком роботи клієнт отримує: тестовий сайт, тестовий домен (з тестовою ліцензією), доступ в службу підтримки. З цього моменту клієнт може вивчати принцип роботи з адміністративною частиною сайту, наповнювати сайт, тестувати різні можливості та консультуватися із службою підтримки.
На даному етапі за клієнтом закріплюється персональний аккаунт-менеджер, який буде вести проект і контролювати виконання усіх робіт.
У разі необхідності, клієнту надсилається запит по додаткових даних (необхідні доступи, заповнений бриф і т.д.).
Після отримання технічного завдання на доробки, менеджер з продажів описує кінцевий список побажань. Також здійснюється перевірка, на який існуючий функціонал магазину потенційно впливають описані доробки; описується, яким чином буде відбуватися тестування функціоналу доробки та прийом робіт.
Після цього менеджер надсилає кінцеве бачення робіт на узгодження клієнту. Після узгодження відбувається планування процесу робіт. Клієнта повідомляють про термін виконання робіт.
Протягом 5-ти календарних днів клієнт повинен або затвердити роботи в цілому, або надати список зауважень. Після внесення правок клієнту буде відправлено результат на повторне узгодження.
Якщо клієнт надіслав лист зі списком зауважень, менеджер приймає ці зауваження в роботу або ставить уточнюючі запитання при потребі. Після уточнення всіх зауважень, менеджер формує кінцевий список зауважень, узгоджує з клієнтом та повідомляє його про термін виконання всіх робіт з правками. Згідно регламенту робіт приймається один узгоджений з клієнтом список правок як кінцеве завдання по роботі з сайтом. Якщо після належного виконання даного списку будуть виникати додаткові побажання, вони будуть оцінюватися додатково.
Після затвердження усіх робіт по інтернет-магазину, менеджер ставить завдання на перенесення інтернет-магазину на офіційний хостинг клієнта та переводить клієнта на гарантійний період. Гарантійна підтримка здійснюється в такому ж порядку, що і консультації - шляхом розгляду тікетів, направлених клієнтом у відділ технічної підтримки.
До гарантійної підтримки окремо входять додаткові послуги, які були замовлені одразу з дизайном, а також можливі зауваження до верстки замовленого дизайну. Всі інші питання вирішуються згідно із стандартним регламентом технічної підтримки ImageCMS.
Після цього клієнт переходить на комунікацію з технічною підтримкою: починається гарантійний період згідно замовлених додаткових послуг. Гарантійний період триває один місяць; всі зауваження та правки, які виникнуть у клієнта протягом цього періоду (до виконання всіх робіт згідно завдання), будуть опрацьовані безкоштовно.
Послуга оновлення системи передбачає оновлення CMS системи на новішу версію. Список версій і змін можна подивитися внизу цієї сторінки -
Увага! Оновлення шаблону в послугу не включається. Відповідно ті зміни в нових версіях, які стосуються виведення на шаблоні не будуть включені. Оновлення шаблону оцінюється окремо нашими фахівцями.
Якщо у вас стара версія шаблону, наступний функціонал буде недоступний:
Якщо на сайті проводилися додаткові роботи і їх потрібно зберегти в оновленій версії, для цього можуть знадобитися додаткові ресурси. Збереження додаткових робіт також оцінюється окремо нашими фахівцями.
Якщо крім оновлення замовник замовляє додаткові послуги, наприклад зміна шаблону, індивідуальний дизайн, доопрацювання або створення нового функціоналу, ці роботи проводяться окремо після затвердження послуги оновлення та завантаження оновленої версії системи на офіційному сайті замовника.
В послугу входить перенесення інтернет-магазину із старішої версії ImageCMS або із іншої CMS.
У випадку перенесення магазину із старішої версії ImageCMS Shop:
2) Із старої версії ImageCMS Shop на нову будуть перенесені такі дані:
Не переносяться такі дані:
УВАГА!
Якщо у даному переліку інформації, яка буде перенесена, не фігурують поля, які потрібно перенести, клієнт повинен попередити менеджера та додати їх до списку, а також уточнити у менеджера про можливість їх перенесення.
Якщо були проведені додаткові роботи, які стосуються зміни у файлах сайту або БД (база даних), то такі роботи не можуть бути перенесені та повинні оцінюватись окремо.
У випадку перенесення зі сторонньої CMS:
2) Зі сторонньої CMS будуть перенесені такі дані (при відповідності полів БД клієнта з системою ImageCMS):
УВАГА!
Інформація переноситься тільки на одній мові.
Перед виконанням робіт спеціалісти Siteimage перевіряють існуючу БД клієнта на можливість перенесення усіх полів, зазначених у пункті 2 (“Зі сторонньої CMS будуть перенесені такі дані”), та складає список всіх даних, які можна перенести.
Якщо у даному переліку інформації, яка буде перенесена, не фігурують поля, які потрібно перенести, клієнт повинен попередити менеджера та додати їх до списку, а також уточнити у спеціалістів про можливість їх перенесення (дана робота оцінюється окремо і не входить в основну вартість послуги).
Якщо клієнт замовив наступні типи послуг або модулі, які не потребують змін в дизайні чи додаткового затвердження, ці робити ставляться на виконання одразу на офіційному сайті клієнта.
На початку виконання даних робіт відділ технічної підтримки створює відповідний тікет; клієнт отримує повідомлення про це на свою електронну адресу. Після завершення робіт або у разі появи додаткових запитань, спілкування відбувається у цьому ж тікеті служби підтримки.
SSL
Зміна хостингу
Модулі