Разом з нашими партнерами ми створили унікальну методику просування інтернет-магазинів та гнучку політику оплати за результат.
Для досягнення поставлених цілей кожного нашого клієнта ми проводимо наступні роботи:
Ми підбираємо цільові запити для вашого сайту, грунтуючись на аналізі ваших конкурентів, ринку, а також потенційних клієнтів. За рахунок цього розширюється первинне семантичне ядро приблизно в 5 разів, а сайт додатково оптимізується під ці слова для збільшення ефекту у вигляді трафіку.
Для відслідковування результатів нашої роботи та глибокого аналізу вашого інтернет-магазину, необхідно підключити аналітику пошукових систем. Вона включає вичерпну інформацію за такими показниками: джерела трафіку, географія, демографія, конверсія і т.д.
Проводимо усі технічні зміни, які необхідні вашому інтернет-магазину для кращого просування.
Ми оптимізуємо ваш сайт під ключові запити на програмному рівні, що необхідно для просування в пошукових системах.
Для підняття упізнаваності вашого сайту в інтернеті, інші сайти повинні посилатися на вас. Ми здійснюємо підбір лише найкращих претендентів на розміщення таких посилань.
У випадку необхідності (особливо для нових сайтів) по мірі росту позицій в пошукових системах та після попереднього аналізу кампанії, ми пропонуємо налаштування та ведення рекламної кампанії в контекстних мережах Google та Яндекс за низькими цінами - 20% від вартості рекламного бюджету незалежно від кількості пошукових запитів.
У кожного інтернет-магазину існує індивідуальна стратегія просування, яка залежить від багатьох факторів: стану ринку, конкурентів, попиту та поведінки користувачів. Стратегія може будуватися строком на 6 та 12 місяців, і в подальшому вона служить для досягнення цілей, поставлених в тарифному плані.
Ми аналізуємо ваш сайт та сайти конкурентів, завдяки чому можемо випереджати їх. Аналізуємо технічні дані, юзабіліті, а також перевіряємо на предмет SEO-оптимізації.
Наші професійні копірайтери аналізують семантичне ядро та пишуть статті, котрі будуть мотивувати користувача до покупки. Більше того, статті оптимізуються під пошукові запити згідно останніх вимог Google.
Аби ваш інтернет-магазин завжди був актуальним для пошукових систем, ми регулярно додаємо контент. Поповнюються популярні розділи: блог, новини, коментарі (залежно від стратегії просування).
Рекламну кампанію необхідно постійно аналізувати, оскільки ринок безперервно змінюється. Управління рекламною кампанією полягає в аналізі прибутку від груп, які просуваються. Якщо група приносить хороший прибуток, то по ній можна розширити рекламну кампанію, і навпаки.